torsdag 12 februari 2015

Respons på talen OCH ANNAN VIKTIG INFO OM ANDRA PROV

Nu har jag gett respons på alla som hållit tal. Ni hittar responsen i era feedbackdokument på Driven. Sök på "Feedback" så hittar ni rätt dokument. Många av dokumenten heter "Feedback - News Item" men det är ändå rätt dokument. Titeln har blivit lite knasig bara. Jag har också fört in era resultat i era matriser för kursen men där finns ingen feedback - endast resultatet.

Många får göra om talen och de personer det gäller har jag redan kallat via kalendern (så kolla er maillåda). Samma regler vid byte och stödord gäller som denna gången.

MER VIKTIG INFORMATION SOM RÖR PROV:

I morgon måste jag vabba så det sista provet på novellerna där ni skulle analysera dem måste vi ta efter lovet, direkt på måndagen. Finns det något effektivt sätt jag kan påminna er om detta? Har ni t.ex. en Facebookgrupp? Då kan jag se till att någon kan posta där och påminna er om det.

Så här kommer provet att se ut
Ni skriver svaren för hand.

De tre novellerna är: Möss och människor (roman), "Fähner" och "Mor Sauvage"

På sidan 9-11 i det här dokumentet kan ni läsa om en del av de termer vi gått igenom som ni ska kunna (t.ex. om berättarperspektiv, komposition och miljö)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar