onsdag 2 december 2015

Kommunikation

Jag har nu bedömt era analyser av utvecklingssamtal och delad feedbackdokument med er.

Många av dokumenten var tomma (analysen ogjord) och då är era feedbackdokument inte ifyllda. Nästa tillfälle att göra den här uppgiften är till våren när det är dags för utvecklingssamtal igen. Vid det tillfället kommer ni att skriva er analys i skolan.

För att skapa en översikt över vilka begrepp som har varit aktuella på kursen har jag skapat ett dokument där alla begreppen finns angivna. Jag har lagt det under ämnet "Kommunikation" i högerspalten, men även här. För att jag ska kunna se om ni kan använda och har förstått begreppen så måste ni använda många av dem. Det räcker inte med ett par stycken. Då kan jag ju inte se hur säkra ni är på dem.

I ett par fall har ni denna gång använt väldigt många av de begrepp vi har gått igenom vid tidigare tillfällen (Shannon-Weaver, samt kroppsspråk) och då har jag gått tillbaka  till era matriser och fyllt i det där jag nu kan se att ni kan använda dem. Jag har också dubbelkollat de tidigare läxförhören i just detta syfte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar