måndag 23 mars 2015

Romanbloggar denna vecka: instruktioner

ONSDAG ENG: Läs mina mail med feedback för romanerna (förhoppningsvis har ni gjort det tidigare) och använd lektionen för att skriva och kommentera citat.

Om ni inte har svenska med mig ska ni arbeta med andra uppgifter ni för tillfället har.

ONSDAG STHL: Det är okej med mig om ni vill skriva citat på STHL:en på onsdagen. Jag kommer dock inte att vara där.

FREDAG SVE: Nästan ingen har jämfört romanernas innehåll med de andra texterna vi läst. Därför kommer jag att ge er en uppgift på fredag som helt går ut på att man ska jämföra.

TÄNK PÅ:
Ange sidnummer direkt efter citatet. Ni ska dock inte berätta om vilket kapitel och på vilken sida i själva kommentaren utan det ska bara stå direkt efter citatet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar