torsdag 10 mars 2016

Remember the Titans

Idag skrev ett antal elever sin grupputvecklingsanalys av Remember the Titans.

Ett antal elever har inte sett filmen, eller endast delar av den. Ni måste tillsammans komma överens om hur ni vill lösa detta och informera mig. Om ni kan hitta tid i skolan till att se filmen kan ni få låna den av mig, men om det är hemmatitt får ni lösa det på något annat sätt. Jag vill att ni tar upp detta på mentorstiden i nästa vecka och därefter informerar mig, så får jag planera in ytterligare ett skrivtillfälle för uppgiften.

Ni som inte gjort uppgiften men sett filmen får skriva den vid samma tillfälle som eleverna ovan. Utifrån det får ni själv bedöma om ni vill se om filmen tillsammans med klasskamraterna eller om ni hoppar över det.

Analys av utvecklingssamtal

Jag har postat ett inlägg om denna uppgift på bloggen och inlämningsdatum kom vi överens om idag på lektionen: den 20/3. Detta är sista chansen att göra uppgiften. Datumet är antecknat även i högerkolumnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar