torsdag 4 juni 2015

Nu är slutet här (historia, rätten och samhället och samhällskunskap)

Idag (torsdag 4/6) har jag skickat mail till alla i klassen med besked om vilket betyg ni har just nu.

Alla som har ett F i en eller flera kurser ska komma till lektionen (yrkesmentorstiden) i morgon fredag 5/6.

Jag är på plats från 09.30 i sal A312 OBS salen.

Ni som har godkända betyg i alla ämnen behöver inte komma. Ni som har en avtalad tid med mig för att försöka höja ett betygssteg ska givetvis komma.

Sal A312 finns till vårt förfogande mellan 09.30 och 11.00. Jag är tillgänglig ca 10.30 - 11.00.


Alla uppgifter som ni gör eller kompletterar kommer bara att rättas och tas med i betygsunderlaget om ni mailar mig och meddelar vad ni gjort.

Uppgifter som kommer in efter kl 13.00 på lördag 6/6 kommer jag inte att ta med i mitt beslutsunderlag när jag slutgiltigt sätter betygen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar