tisdag 9 december 2014

Respons på tal

Jag har nu gett respons på alla som gjorde tal och responsen hittar ni i era Feedbackdokument. Videoklippen av talen ligger i era svenskmappar och jag har delat alla tal med Karolina (via Dropbox)

Läs feedbacken och titta på era tal.
Fundera på om ni vill göra om talen för att använda er av feedbacken och uppfylla fler kunskapskrav. Att få feedback och möjlighet att göra om och förbättra är ett av de mest effektiva sätten att lära sig!

Nästa tillfälle att göra talen är onsdagen i nästa vecka, den 17/12, kl. 14.00 i A213

De som inte har gjort talen än och de som inte uppfyllt alla kraven på E-nivå ska naturligtvis göra talen då. Jag kallar er via kalendern.

Jag har inte haft tillgång till mina anteckningar om källkritik hemma så det kunskapskravet är fortfarande inte ifyllt. Jag lägger till det när jag är tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar